آموزش رباتیک در خانه برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

سری فیلم ها را اینجا ببینید. مچنین بخوانید: 8 بازی آنلاین که می توانند آموزش رباتیک در خانه برای کودکان دانش کودکان را در این قفل آموزش دهندرباتیک را شروع کنید

درباره: این دوره آنلاین رایگان توسط ارائه می شود ، دانشگاهی مستقر در انگلستان که بر آموزش ، تحقیق و کسب و کار تمرکز دارد. بخشی از کمپین ، این دوره بر آموزش رباتیک به کودکان با کاوش در تاریخ ، آناتومی و هوش روبات ها و ساخت آنها با شبیه سازی های هیجان انگیز متمرکز است.  

این دوره چهار هفته ای از مقدمه ای بر روباتیک و آناتومی ربات ها آغاز می شود و سپس از طریق سایبرنتیک و کنترل و درک رفتارهای ربات دنبال می شود. این دوره تنها با سه ساعت مطالعه هفتگی ، ادعا می کند آموزش رباتیک در خانه برای کودکان که بچه های علاقه مند به رباتیک را به درک اساسی از این زمینه پیچیده در سنین پایین مجهز می کند.

اینجا درباره آن بیشتر بدانید. شگفت انگیز برای روبات های t توسط کارگاه شگفت انگیز درباره: در میان سایر ایرانیان سایبر منابع آنلاین مانند وب سایت ها و آموزش های ویدئویی ، یک برنامه تلفن همراه که مورد توجه قرار گرفته است " for " است. ایجاد شده توسط ، -

راین شرکت موبایل ، روباتیک را به شیوه ای دلپذیر مانند نقاشی با انگشت به کودکان آموزش می دهد. این به عنوان یک ابزار کدگذاری عمل می کند که به بچه های 8+ سال اجازه می دهد تا با رباتیک سرگرم شوند ، آموزش رباتیک در خانه برای کودکان  همه به تنهایی. این برنامه دارای بیش از 300 چالش است که به بچه ها درباره برنامه نویسی روباتیک و همچنین ساخت روبات ها آموزش می دهد.

با استفاده از این برنامه تلفن همراه ، بچه ها می توانند ربات های خود را بسازند ، آنها را با مکانیسم های مختلف به روز کنند ، چالش ها را بازی کنند و شبیه سازی های خود را آزمایش کنند. این نرم افزار ادعا می کند که یک بازی باز و تجربه یادگیری باز برای بچه ها برای توسعه توانایی حل مشکلات در سنین پایین ارائه می دهد.

می توانید برنامه را از اینجا بارگیری کنید.دوره های آنلاین رایگان امداد آموزش رباتیک در خانه برای کودکان  درباره: در حالی که قرنطینه بچه ها را تنبل و بیقرار می کرد ، ، یک پلت فرم آموزشی آنلاین برای کودکان ، مجموعه ای از دوره های آنلاین رایگان COVID-19 را ارائه کرد تا به بچه های صاحب فن کمک کند تا در این دوران به یادگیری خود در خانه ادامه دهند. این مجموعه از دوره ها ادعا می کند که یادگیری عملی را در مورد موضوعات پیچیده در رباتیک ارائه می دهد.

 این برنامه ها از گرفته آموزش رباتیک در خانه برای کودکان  تا مدل سازی ایده های شما در به سنسورها ، روباتیک و برنامه نویسی بصری به بچه ها آموزش می دهد. به بچه ها توصیه می کند قبل از گذراندن این دوره های پیچیده رباتیک ، برای تجربه بهتر ، سفر خود را با دوره مقدماتی آن آغاز کنند.

 

اینجا درباره آن بیشتر بدانید. پروژه های آسان رباتیک برای کودکان توسط  درباره: همراه با دوره های وب ، آموزش های ویدئویی و برنامه های تلفن همراه ، منبع دیگری که می تواند به بچه ها در یادگیری رباتیک در سنین پایین کمک کند ، پروژه های است. یکی از این پیشنهادات از یک وب سایت - - توسط یک دانشمند تحقیقاتی است آموزش رباتیک در خانه برای کودکان که پروژه های به اشتراک می گذارد و می تواند با استفاده از راهنمایی والدین برای درک روباتیک از آنها استفاده کند

 




:: برچسب‌ها: آموزش رباتیک در خانه برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: